Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής και στο θέμα για την αναπροσαρμογή των τελών των κοινόχρηστων χώρων , τον  λόγο πήραν αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι και επικεφαλής παρατάξεων ο οποίοι εξέφρασαν τις σκέψεις τους και τις προτάσεις για το υπό συζήτηση θέμα.

Ενα θέμα που ανάλογα με την απόφαση θα επιβαρύνει ή όχι τον Δήμο με 53.000 ευρώ , ποσό μικρό για τον Δήμο, όπως ανέφεραν οι επιχειρηματίες , αλλά μεγάλο για αυτούς που έχουν να αντιμετωπίσουν το τεράστιο ενεργειακό κόστος.

Παίρνοντας τον λόγο ο επικεφαλής της ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ Αντώνης Γραβάνης  πρότεινε το κόστος αυτό των 53.000 να μην επιβαρύνει τους επαγγελματίες και να καταγραφεί στο κωδικό του δήμου για την προβολή, ένας κωδικός που έφτασε και ξεπέρασε τα 100.000 ευρώ , μιας που η προβολή από ότι φαίνεται δεν είναι ιδιαίτερα πετυχημένη αφού τα αποτελέσματα της είναι ορατά ή αόρατα, σε όλους.

Αλλωστε δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που η δημοτική αρχή δέχτηκε κριτική για την ελάχιστη δραστηριότητα του visit komotini, αλλά και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως και τα εν καιρώ , αλλά τακτικά , τηλεοπτικά σποτ που άγνωστη είναι η αποτελεσματικότητά τους.

Εντύπωση προκάλεσε αυτή η πρόταση του Αντώνη Γραβάνη αλλά και αμηχανία που ήταν έκδηλη σε καθήμενους ακροατές του δημοτικού συμβουλίου , μήπως τελικά και γίνει δεκτή πράγμα που σημαίνει ότι θα “κλείσουν οι βρύσες” για κάποιους , σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη , που η ίδια δημοτική αρχή παραδέχεται , δίνοντας οδηγία για οικονομία σε δημοτικές επιχειρήσεις που προάγουν πολιτισμό και παράγουν έργο αποδεκτό και παραδεκτό από το σύνολό της τοπικής κοινωνίας.