Η επιστροφή στα καταστήματα εστίασης αποδείχτηκε ένα γεγονός πολύ ενδιαφέρον για ανάγνωση και παρακολούθηση. Η προσμονή των περισσοτέρων για να επιστρέψουν στην Ελληνική συνήθεια της απόλαυσης του καφέ και του ποτού στα καταστήματα αλλά μαζί με αυτό και η επιστροφή των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, αποδείχτηκε μεγάλη από το πρώτο λεπτό ανοίγματος των καταστημάτων.
Το MARON NEWS λίγες ώρες μετά το άνοιγμα βρέθηκε στο κέντρο της Κομοτηνής και συνομίλησε με καταστηματάρχες , πολίτες και φορείς για την όμορφη επιστροφή, αλλά και τις βραδινές ώρες ήταν στη καρδιά της πόλης για τα μεταφέρει τον παλμό της νυχτερινής ζωής.
Στα ύψη έφτασε η θεαματικότητα του ρεπορτάζ ξεπερνώντας σε λίγες ώρες , τις 40.000 προβολές, ένδειξη τις δυναμικής που παρουσιάζουν πλέον τα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης αλλά και της διείσδυσης στο τοπικό και όχι μόνο κοινό. Ενδειξη ότι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο ότι συμβαίνει, και μεταδίδεται όσο το δυνατόν συντομότερα στη στιγμή που συμβαίνει.