Μετά από μακρά συνεργασία με τους διευθυντές Εκπαίδευσης του Νομού Ροδόπης της Πρωτοβάθμιας κ. Μαρίνο Κωνσταντινίδη και της Δευτεροβάθμιας κ. Μαίρη Κοσμίδου ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στ. Στυλιανίδης επικοινώνησε με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα με την αρμόδια Υφυπουργό Βουλευτή Μαγνησίας κ. Ζέτα Μακρή εκθέτοντας τα επιχειρήματα του υπέρ της δημιουργίας στην Ροδόπη Πειραματικού Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου καθώς και Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου, με τρόπο όμως που δεν θα αναστατώνονται κατά το δυνατόν οι οργανικές θέσεις του υπηρετούντος προσωπικού.

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξήγησε τους λόγους που η λειτουργία των σύγχρονων δομών στον τόπο μας έχει ιδιαίτερη σημασία, τόσο για τους μαθητές, όσο και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, διότι η συμμετοχή του Πανεπιστημίου και άλλων ειδικών επιστημόνων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες, να αναμορφώσει τα αναλυτικά προγράμματα και να εισάγει καινοτομίες που θα αξιοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της περιοχής, δίνοντας νέες ευκαιρίες στη νέα γενιά της Ροδόπης και νέες δυνατότητες στην εκπαιδευτική κοινότητα να αναπτύξει τις δεξιότητες της. Το πλέγμα των νέων Πειραματικών Σχολείων όλων των βαθμίδων αν αναπτυχθεί στην περιοχή μας, μπορεί να αποτελέσει ένα ξεχωριστό μοντέλο εκπαιδευτικής καινοτομίας για όλη την Ελλάδα και να αναδείξει την περιοχή μας ως σημαντικό Εκπαιδευτικό Κέντρο.

Στην πιεστική και τεκμηριωμένη διεκδίκηση του πρώην Υπουργού Παιδείας που και στο παρελθόν είχε σχεδιάσει μια τέτοια επένδυση, αλλά τη είχε ανατρέψει η κυβερνητική αλλαγή, αντέδρασε θετικά η ηγεσία του Υπουργείου. Το επόμενο διάστημα όμως θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις, διότι αυτά τα νέου τύπου Σχολεία τα διεκδικούν πολλοί νόμοι της Χώρας. Η συστηματική ωστόσο παρακολούθηση των ζητημάτων της Εκπαίδευσης από τον πρώην Υπουργό Παιδείας και Βουλευτή Ροδόπης Ε. Στυλιανίδη ενισχύει την αισιοδοξία της εκπαιδευτικής κοινότητας του Νομού Ροδόπης ότι θα πετύχουμε το καλύτερο δυνατό σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.